Thursday, 2 August 2012

QIAM WITH ME 1433H



Tarikh: 20 Ramadhan 1433H bersamaan 9 Ogos 2012 (Khamis malam Jumaat)
Masa: 9.30pm (untuk terawih dan pengurniaan zakat)
3.00am (untuk qiamullail)
Tempat: Dewan Jubli Perak, Istana Negeri, Kubang Kerian,
Kota Bharu, Kelantan.

Untuk melihat aturcara majlis, KLIK DI SINI.

11 comments:

  1. assalam ujie..jauh nya nak kekota bahru

    ReplyDelete
  2. ACIK & KA:
    tau ramai takleh pegi..
    Saya letak kt blog ni sbnrnya nk ajak kita berfikir..ada tak sultan lain yg buat program gini? (Kalau ada, bgtau)

    Sultan adalah ketua agama. Sejauh mana sultan yg ada menjalankn peranan mrk?

    ReplyDelete
  3. ehhee..rakyat dia sdri pn br tahu ni..tq share kak..kalo dpt join bestnya..

    Allahuakbar!

    ReplyDelete
  4. aduh kak..tak dapat saya nak menyertainya..hehe..anyway Selamat Berpuasa kak..hehehe

    Regards,
    -Strider-

    ReplyDelete
  5. pemimpin yang betul2 memimpin..

    ReplyDelete
  6. Faham maksud ujie.[faham sokmo kita hehehe.]. Ujie, bukan semata-mata sultan anjurkan acara macam ni, tapi baginda sendiri yang imamkan solat. Kalau pemimpin sekarang ada ke yang macam tu? Sorry la kalau ada yang terasa kan. Tapi cuba tgk acara debat pun, kalo satu pihak tu hanya hantar wakil ustaz upahan untuk berdebat dan satu pihak lagi memang pemimpin sendiri yang berdebat. So, sepatutnya boleh nilai jika orang tu mempunyai akal, siapa yang perlu kita jadikan pemimpin.

    ReplyDelete
  7. ada gak nampak iklan nih, tapi x ingat kat ner.. paper kot.. :)

    ReplyDelete
  8. PRETTYWRITE:
    boleh kena lucut kerakyatan nih!
    ^__^

    AZLAN:
    hmm..baru muncul..

    DIANA:
    tepat sekali!

    LYD:
    corak pemikiran kita ada persamaan. tu yg faham sokmo ya lyd!
    bkn nak condemn pimpinan yg ada, cuma sbg rakyat kita ingin pemimpin yg boleh dihormati & dicontohi.

    ReplyDelete
  9. wow. siap ade qiam berjemaah. mesti meriah. ;)

    ReplyDelete

Komen kalian...bicara antara kita.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...