Saturday, 14 July 2012

Giveaway Craft n Crochet 2 By Tihara

KLIK banner untuk join!

Cantik sungguh si mawar merah,
Mekar harum mewangi taman,
Cantik sungguh tawaran hadiah,
Membuat hati jadi tertawan.

Harumnya mawar penghilang lara,
Menghibur hati dikala sendiri,
GA anjuran blogger Tihara,
Jika berminat mari sertai!


p/s: Dulu dah menang beg comel dari Craft n Crochet ni...harap kali ni ada rezeki lagi! ^__^

11 comments:

  1. good luck.. cantiklah beg tu... kalau ade kesempatan nak join juga hihihihihi

    ReplyDelete
  2. MASYA:
    Mmg cantik..pink!
    Kena jd top referrel baru boleh dpt beg tu tau.

    ReplyDelete
  3. kak ujie berpantun la... nak kena balas ke pantun kak ujie tu? hehe

    ReplyDelete
  4. Salam Ujie.
    Good luck yer. Wah, siap berpantun lagi tu..

    ReplyDelete
  5. HANAMIKO:
    sbb ni zaman moden, tak balas pun takpe..^__^

    SHAMEEL:
    pantun mudah2 je.

    ReplyDelete
  6. mekasih ujie sudi memeriahkan suasana...kita tengok top referral sape paling tinggi..nanti insya Allah good luck yea :)

    ReplyDelete
  7. wah dasat lah kak..
    siap berpantun lagi tu....
    gd luck kak

    ReplyDelete

Komen kalian...bicara antara kita.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...