Thursday 14 June 2012

Jun

Bulan Jun ada kelainan berbanding bulan lain. Sebab ia bulan kelahiran saya dan 'kelahiran' blog ini. Walaupun bukan pada tarikh yang sama, tapi masih dalam bulan yang sama. Kawan-kawan blogger yang sama-sama lahir dalam bulan Jun ni...Diana Rashid, Eita & Fieda. Ni setakat yang saya tahu dan ingat. 

Hujung bulan nanti, blog ni berusia SETAHUN. Sekejap je masa berlalu. Dan buat pertama kalinya saya dapat undangan ke majlis perkahwinan seorang kawan blogger di Trolak, Perak. Insya allah saya akan menghadirkan diri, sebab tak terlalu jauh dari Bangi ni. Menariknya, tarikh tersebut juga tarikh penting bagi saya.


Bagi korang yang dapat kad ni, kalau dapat hadir bagitaulah ya. Insya allah boleh kita jumpa di sana hari Ahad ni. ^_^

27 comments:

  1. belum pun setahun tapi dah ramai follower.. bagus dear! keep blogging..

    ReplyDelete
  2. Tak terasa dah hampir setahun dah blog ni..Teruskan berblog..^^

    ReplyDelete
  3. sama rupanya bulan kelahiran kita ye ujie...saya 22 jun..ujie..?

    ReplyDelete
  4. lahir 17 jun ker??? ingatkan ujie dah lame ade blog ni.. rupenye lbh kurang saya juga hihihihihi....

    ReplyDelete
  5. wow, blog ko ujie ni belum setahun lg??igt kn dh lme jdik blogger..

    ReplyDelete
  6. semoga terus sukses dlm dunia blog...berapa hb besday tuan blog ni..hehee.

    ReplyDelete
  7. 17 june tu birthday hubby saya n annivesarry.. :)

    saya maybe tak dpt dtg pasai baru sgt lg p tganu...huuuu..

    ReplyDelete
  8. 17 jun ke befday ujie? Selamat berkenduri kawen la ye. Jalan baik2.

    ReplyDelete
  9. sekejap je setahunkan :)

    mmg bulan ni ramai yg bernikah!

    ReplyDelete
  10. ZANA & LILY:
    thanks ya..

    FIEDA:
    spt. yg tertera kat kad jemputan tu..^_^

    MASYA:
    betul la tu.
    hehe..saya ni dh terlebih remaja baru start blogging.

    INTAN:
    sbb tu saya tunjuk kat blog..unik kad dia.

    CK:
    camtu la hakikatnya..usia blog muda, usia tuannya jgn tanya! ^__^

    AISHAH:
    thanks..tarikh ada kat atas kad nun..

    TIHARA:
    Ya allah..tiha. apsal la byk sgt persamaan kita nih.
    kali ni tarikh 17 jun tu.

    baru hrp jumpa awak, sbb byk beno yg sama.

    LYD:
    yup..ok, thanks lyd!

    ATI:
    masa cpt sgt berlalu..

    ReplyDelete
  11. ujie- x sangka eks leh sama dgn besday cik abam aii..hihiks..annivesary saya 16 tu tp tetap celebrate time besday dia 17...so takde can la nak lupe2 annivesarry..hehe...tp pernah jugak tak celebrate cuma ada dalam ingatan sambil makan nasik dengan gulai tempoyak ..eh panjang plak story :)

    maybe kena buat potluck geng2 blogger satu hari nt..insya Allah :)

    ReplyDelete
  12. TIHA:
    mkn nasi tu pun celebrate gak..yg penting ingatan & kasih berpanjangan...:-)

    Lps ni mesti saya takleh lupa..tiap bday saya, tiha pun tgh celebrate dgn yg tersayang!

    ReplyDelete
  13. 1. tahniah
    2. cantik kad tu simple pimple
    3. nak wish juga walau pun tak tahu bila tarikh nya. janji dlm bulan jun kan

    happy besday pada Tuan Tanah Blog Pn.Ujie dan Blognya skali. semoga dipanjamhkan umur, dimurahkan rezeki, diberi kesihatan yang baik2, sentiasa berbahagia di samping keluarga tercinta, dipermudahkan segala urusan harian dan sentiasa berada di dalam Rahmat ALLAH SWT.

    Amin..!

    ReplyDelete
  14. Wahhh dah setahun....tahniah ye.

    ReplyDelete
  15. kejap je masa berlalu... dah hampir sethn berblog pun ye...

    ReplyDelete
  16. TP:
    Amin..
    Terima kasih atas doanya!
    Sgt2 dihargai..^_^

    NORZIE:
    tima kasih..

    IZAN:
    Skrg gitulah..kita tak terkejar dek masa.

    ReplyDelete
  17. wah.....da setahun ye...dulu kita xkenal langsung,skrg ase cm rapat lak..hehe..yke kak ujie? :D

    besnyer dpt pergi jupe blogger lain...ada rezki, nk jumpe jugk kwn blogger :)

    ReplyDelete
  18. walau hari lain tetap bulan yang sama

    comel kad tu.unik sangat

    ReplyDelete
  19. slmt ulang tahun blog kpd ujie..
    comelnya kad kawin tue..tahniah pd kwn blogger tue..

    ReplyDelete
  20. betul yer... alhamdulillahh.. semoga dipanjangkan umur.. tu lah org lain dah lama ade blog.. sy pun baru bertatih² huhuhuhuhu

    ReplyDelete
  21. comel nyeee kad kawen tu. byk pilihan skrg nak pilih kad.

    ReplyDelete
  22. ujie..maaf lambat singgah semula kt sini..nak ucapkan happy belated besday kat ujie...semoga sentiasa berada dibawah lindungan NYA...amin..

    ReplyDelete
  23. FIEDA:
    hehe..tima kasih byk atas ingatan & doa fieda.

    ReplyDelete
  24. saya dtg terlambat..
    wuhuhuhu,
    apy belated bufday kak ujie,,
    n happy bufday jgk utk blog ni,,

    :)

    ReplyDelete

*****
Komen kalian, bicara antara kita 😊

Saya juga boleh dihubungi menerusi e-mel | halifa02@gmail.com
*****