Thursday, 10 May 2012

Sudah Uzur...

Terasa...
Diri kian berusia.

Bila...
Mesin basuh berbunyi kuat.
Tv yang tengah on...off sendiri.
Microwave on sekejap..terus off jugak.
Semua seakan memberitahu...
KAMI SUDAH UZUR...SAKIT-SAKIT!

Ada yang boleh 'diubati'...
Ada yang perlu terus diganti baru.
Pokoknya...duit!


p/s: Tukang repair mesin basuh kata, kalau tv rumah saya rosak..jangan panggil dia. Terus ganti yang baru je. Tv pesen lama, takde alat ganti! Oh....

14 comments:

  1. hihi...lumrah alam kak ujie..yg cergas belum tentu cergas selamanya.. =)

    ReplyDelete
  2. hehehe..dah uzur ker kak??xpe2..nanti dah nak dekat2 raya mesti banyak sale..hehehe

    Regards,
    -Strider-

    ReplyDelete
  3. MUNNA:
    yelah..kalau tak rosak2..takleh cari mkn pulak org yg buat, jual..tkg repair semua tu. ^_^

    AZLAN:
    Sale byk..duit tak byk pun takde makna..ehee

    ReplyDelete
  4. kena beli tv LED kut :)...kita pun makin berumur....hurmm

    ReplyDelete
  5. alahai.....
    terasa makin tua je bila baca en3 ni..
    huhuhuhu

    ReplyDelete
  6. TIHARA:
    nilah dok intai2 TV LED..^__^

    EITA:
    akak ni lagi terasa..tengok brg2 yg kita beli satu-satu mula rosak.

    ReplyDelete
  7. ujie..a,mboi..cepat nya dia wrning..he he..cik ny tv pesen baru pun dah rosak

    ReplyDelete
  8. TP:
    iyelah...

    ACIK:
    tulah pasal, nampak je tv tu terus warning siap2...^__^

    ReplyDelete
  9. desktop dan laptop sye pn mcm mnx d ganti..huhu

    ReplyDelete
  10. nampaknya kena tukar tv baru tu...

    ReplyDelete
  11. tv pesen lama..... dia malas nak hanggu berat kot.. alasan jer kata takde alat ganti hihihihihi.. ape lagi kumpullah duit beli tv LCD ;p

    ReplyDelete
  12. CK:
    weh..mcm berpakat je diorang tu..sama2 'sakit'.

    IZAN:
    sayang betul nak tukarlah...
    sayang duit! hehe

    MASYA:
    ada betul gak tu, maklum je tv besar akuarium!

    ReplyDelete
  13. oh... duit oh duit...
    huuhuhu..
    bnyk pun masalah..
    sikit pun jadi masalah.. kan.

    huhhu..

    ReplyDelete

Komen kalian...bicara antara kita.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...