Saturday, 19 May 2012

Kecewa...TIADA UAI di Putrajaya!


Ini berita yang baru diterima...
Kuliah perdana yang dirancangkan berlangsung di Putrajaya pada 26 Mei 2012 ini dibatalkan.
Bagaimanapun pada tarikh tersebut, kuliah akan diadakan di Masjid As Salam, Puchong Perdana.
Sebab? Tidak nyatakan.

Kecewa...sebab dah berharap. Putrajaya tu dekat je dengan rumah saya.
Masa dan lokasi dah sesuai sangat-sangat.
Tiada rezeki...Insya allah di lain masa.

Sumber berita : Fb UAI

p/s: Berita ni sebenarnya dah boleh agak, tapi tak dapat dinyatakan di sini sebabnya. Takmo silap buat sebarang andaian atau pertuduhan. Anggap je belum rezeki Putrajaya...berlapang dada!

7 comments:

  1. Tak pe kak ujie.. mungkin beliau ada sebab yang munasabab yang tak dapat dielakkan... kak ujie g la yang dekat masjid shah alam tu.. boleh kita jumpa kan.. InsayaALLAH.. =)

    ReplyDelete
  2. CIK UNA:
    shah alam tu tak dpt pegi..sbb masanya ahad mlm isnin & jauh dari rumah. Kesian pulak suami nak g keja esok pagi (keja KL..nak redah jam/sesak).

    ReplyDelete
  3. saya pn dah agak sebab dia....tp simpan dalam hati sudah lah... :)

    ReplyDelete
  4. insyaallah laen kali kak ujie ye :)

    ReplyDelete
  5. takpeeee. belum rezeki kot. sabor ye. ;)

    ReplyDelete
  6. insyaAllah...pasti ada rezki di lain masa kan...

    ReplyDelete

Komen kalian...bicara antara kita.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...