Saturday, 5 May 2012

Bila Sultan Berjalan Kaki 7km!

Ada yang tak kenal mana satu Sultan?
(sumber: harakahdaily)

Berjalan kaki...
merendahkan diri.
melupakan kedudukan.
santai.
7km!


*Berita lanjut, sila KLIK DI SINI.


p/s: kagum sungguh...

17 comments:

  1. mesti la kenal sultan kelantan! satu2nya sultan yg sgt2 bbeza =)


    tak sabar nk tggu turn sultan kelantan jd agong..

    ReplyDelete
  2. Sultan yang di hati rakyat :)

    ReplyDelete
  3. terbaikkkkkkk. tabik lah. ;)

    ReplyDelete
  4. sultan yg macam ni rakyat sayang lebih...

    ReplyDelete
  5. sultan kelantan mmg bagus dan terbaek, dia selalu menrendahkan diri bagai seperti orang biasa

    ReplyDelete
  6. nampak lelah je tu...
    demi rakyat....

    ReplyDelete
  7. MUNNA:
    Samalah..tertunggu2. Insyaallah lps agong yg ada skrg ni.

    ReplyDelete
  8. teringat pulak masa tahun bila entah final bolasepak kedah lawan apa entah.sultan kedah jalan kaki ke stadium sebab jalan jem giler menuju ke batu kawan .rasanya 4 ,5 tahun lepas jugak la..
    padahal dah berusia tu..
    tak dapat bayang kan..

    ReplyDelete
  9. ujie..memang patut dikagumi..

    ReplyDelete
  10. yeay !! daulat Tuanku ..

    ReplyDelete
  11. Sultan Muhammad V adalah Sultan kesayangan rakyat.

    Lebih mengharukan hati saya apabila baginda menukar perkataan Daulat Tuanku kepada Allahu Akbar.

    Islam Dijunjung, Raja Disanjung, Rakyat Dipayung

    ReplyDelete
  12. sultan berjiwa rakyat..moga memberi manfaat kepada kita semua.

    ReplyDelete
  13. sultan kelantan ni mmg berjiwa rakyatkan.. hari tu pernah jugak nampak gambar dia dtg kekampung.. selamba jer dgr ceramah... dgn orang ramai.. tp x ingat kat blog sape....

    ReplyDelete
  14. saya mnx ayah saya pinangkn tp die xmo..huhu

    ReplyDelete
  15. ahah terbaiklah ~cAhAyA kEmUL!aAn~ ..hehehe..

    tu la hari kames haritu waktu kerja lagi kalo tak boleh join jugak..hehe

    ReplyDelete
  16. MASYA:
    yg lagi kagum..dia sndiri pun imamkan solat kat masjid!

    CK:
    hahaaa..sape yg takmo? Ayah ke sultan?
    Takpe..pi pinang sndiri! ^___^

    PRETTYWRITE:
    yna takpe..bila2 ada peluang lagi.

    ReplyDelete

Komen kalian...bicara antara kita.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...