Tuesday, 17 April 2012

Pemenang "Teka dan Menang NOVEL (1)!"

Senang sangat kan?
Buah Kelapa Sawit..jawapannya.

TAHNIAH kepada yang pantas menjawab:

Pertama: MASYA
Ketiga: TIHARA

Selaku yang pertama, Masya dapat novel pilihannya iaitu Bidadari Cinta.
Kepada Masya, Hanamiko & Tihara, sila beri nama, alamat pos & no. telefon kepada saya di halifa02@gmail.com untuk urusan penghantaran ya. 

Kepada yang lain, akan ada peluang lagi untuk siri kedua.
Insyaallah dalam minggu hadapan.

23 comments:

  1. tssssskk...tak menang..hehe..tahniah pemenang..apa jawapan dia ni?

    ReplyDelete
  2. oo ok betul dah kelapa sawit cuma terlambat jer..ahaha..takder rezeki..

    ReplyDelete
  3. PRETTYWRITE:
    opps..sorry, lupe tulis jwpn sbb semua jwb betul.
    ok, akak dah tambah kat entri ni.

    Insyaallah next time rezeki yna ya!

    ReplyDelete
  4. hoyeaahhhh².... saya menang.... tq.. nanti saya bagi alamat

    ReplyDelete
  5. tahniah pada mereka yg menang..

    ReplyDelete
  6. tahniah pada pemenang..bboleh la baca novel lepas ni

    ReplyDelete
  7. weyh menang jugak, tak sangka..alhamdulillah,moga murah rezeki ujie..aminn :)

    ReplyDelete
  8. ;)Alaaaa...terlepas...

    Tahniah pemenang;)

    ReplyDelete
  9. tahniah..
    tak sempat nak join....
    huhuuhu

    ReplyDelete
  10. ada teka meneka....ketinggalannye saya.apapun tahniah untuk pemenang...:)

    ReplyDelete
  11. syukur alhamdulillah.. woha!! first time menang ni... :D

    nanti saya bagi maklumat semua dekat akak okey :)

    ReplyDelete
  12. ala takde rezekii..termiss!!
    tahniah kepada yg pantas!!

    ReplyDelete
  13. aloo..main teka apa ni kak? terlepas saya..
    tahniah, kak tiha pun memang jgk.

    ReplyDelete
  14. alaaa terlepas..wuuuu

    :(

    k.ujie nt buat lagi tau..ehehehe

    pss: ngee kena tulis nt org ckp ira g dating lak...hahaha ;p

    ReplyDelete
  15. Tahniah kepada semua yang menang.. :)

    ReplyDelete
  16. thniah buat mereka..bestnya leh menang~

    ReplyDelete
  17. thniah buat mereka..bestnya leh menang~

    ReplyDelete
  18. fuyoo,,
    k,.ujie dah buat contest la..
    hehe...
    tahniah.. :)

    ReplyDelete

Komen kalian...bicara antara kita.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...