Friday, 27 April 2012

Bukan Jauh, Tapi Tiada


Saya abadikan di sini kerana merasakan kata-kata ini amat indah.
Ia sebenarnya gambaran perasaan Tukcai terhadap isterinya,
Nekcai yang telah pergi buat selamanya.

Bagaimanakah perasaan kita setelah kehilangan insan tersayang?
Sedih dan rindu yang tak terucap pastinya...

14 comments:

  1. Sedihnya dan diabadikan dlm novel....

    ReplyDelete
  2. rasanya pernah baca novel ni... emm, tak ingat lah...

    ReplyDelete
  3. ita cari novel ni lah..
    hari tu masa gi pustaka tengok ada lagi..
    gi sekali lagi tengok orang dah ambik..melepas...

    memang terluka hati bila hilang orang yang kita paling sayang..

    ReplyDelete
  4. kalau saya...
    mesti rasa hilang arah tuju..

    ReplyDelete
  5. sama mcm yana tak sanggup nak fikir tentang perasaan kehilangan org tersayang tu.. ;(

    ReplyDelete
  6. sedihh... ambil masa untuk melupakan dan memulihkan hati atas kehilangan org yg kt sayang...

    ReplyDelete
  7. sudah semestinya rasa sedih dan rindu yang dirasa ..

    ReplyDelete
  8. sedih kl hilang org tersayang T_T

    ReplyDelete
  9. Of Course sangat2 sedih.. akan merindui selamanya sampai termimpi2.. iskh..

    ReplyDelete

Komen kalian...bicara antara kita.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...