Friday, 16 March 2012

Pear Belgium & Pear US


Buah pear sebenarnya memang ada banyak jenis. Antaranya, dua jenis kat atas ni.
Pear Belgium...panjang.
Pear US Red...macam rupa epal sikit.
Harga mahal, jadinya saya beli 2 biji tiap jenis sekadar nak merasa.
Rasanya? Macam pear biasa je, cuma tukar rupa luar.

16 comments:

  1. xpernah lgi sy rasa buah jenis ni..hehe

    ReplyDelete
  2. ala..mcm biskut raya...rupa lain2 rasa sama...hihiihi

    ReplyDelete
  3. saya suka makan buah...Nyummyyy-=))

    rasanya yang hijau jela biasa makan...

    ReplyDelete
  4. Haa... nasib baik ujie bagi testimoni ni. So, kalau saya jumpa 2 jenis pear ni nnt takyah le beli. Sbb saya pun suka test rasa benda2 pelik ni.

    ReplyDelete
  5. sedap buah pear ni..merahnya makngah :)

    ReplyDelete
  6. rasa mgkn sama...tapi mgkn juga kandungan zat berbeza

    ReplyDelete
  7. LYD:
    Tulah tujuan entry ni..nk bgtau kat korang rasanya.

    TP:
    hmm..mungkin! Tak terfikir tang tu..^_^

    ReplyDelete
  8. rupa berbeza,rasa sama ye.....selalu makan pear biasa yang hijau tu je...nak try yg merah tu tgk harga mak aih blh tahan....
    p/s:xpe...tak terasa la pasal ww tu.hehee..:)

    ReplyDelete
  9. uije.acik pun suka beli buah dan merasa semuanya..mana yang sedap acik akan ulang beli.

    ReplyDelete
  10. saya suka buah pear..rasa dia manis..tapi yang belanda ngan amerika nie tak pernah jumpa laa plak..hehehe..

    Regards,
    -Strider-

    ReplyDelete
  11. salam Ujie,

    kak Ros pernah makan yang kuning tu saja....yang merah ni tak pernah pun...he.he.he...

    ReplyDelete
  12. takan 2 biji je setiap satu..untuk ita takde ke kak?...
    ni nak marah ni..
    hehehhe

    ReplyDelete
  13. EITA:
    alamak..ita marah..takotnyee! ^__^

    ReplyDelete
  14. mcm gajus kan bntuk dia,.hee

    da lama ira xmkn pear..

    ReplyDelete
  15. nampak menyelerakan je...da lme xmkn buah pear :D

    ReplyDelete

Komen kalian...bicara antara kita.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...