Thursday, 1 March 2012

Biar Gambar Bercerita #7



Lokasi: Negeri Sembilan

p/s: Eh, boleh nampak kan apa mereka buat? 

18 comments:

  1. macam sama dengan fenomena jalan nk g jerantut..ada org tahan air sulfur utk penyakit kulit..mak sedara saya penah la try last2 tumbuh kurep..adoihh :)..
    tp sy tk pasti la dlm gambo ni deme tahan air ke ape yek..nt leh la story ;)

    ReplyDelete
  2. diorang tengah parking kereta ke..?hehe

    ReplyDelete
  3. Salam Ujie...

    bila lalu kesana...tu kat bukit tangga ker..?
    tadah air gunung...tak tau lah tahap kebersihannya...

    ReplyDelete
  4. Banyak ke air yang keluar kat situ? Siap bawak tong lagi.. huhu..

    ReplyDelete
  5. kat rumah takda air ke? haha

    ReplyDelete
  6. tadah air bukit ye?macam satu tempat dekat2 dengan grik tu...hehee agak2 je ni..

    ReplyDelete
  7. betul..ni gambo org tadah air bukit.
    ni kira tak ramai, kdg2 mcm pesta. penuh & berderet pnjng tong air.

    alirannya mmg byk..tp tak penah try. tengok dr jauh je. lokasi: jln baru Bukit Putus.

    ReplyDelete
  8. tadah air bukit @ mata air..kt alam damai nie pn ade..

    ReplyDelete
  9. CK:
    yg dlm gambar ni, mmg ada peniaga kedai mkn ambik sumber air kat sini..sbb jimat.

    ReplyDelete
  10. amik air bukit kan kak??hehehe

    Regards,
    -Strider-

    ReplyDelete
  11. diorang ambik air bukit ke?
    masa gi cameron dulu pun ramai jugak yang berenti tepi ambik air...

    ReplyDelete
  12. amik air leh mandi free..

    #kalau pergi mesti nak singgah ni.heheee

    #kak ujie slmt mlm ..thank ye..

    ReplyDelete
  13. AZLAN:
    a'ah..berderet org Q.

    EITA:
    geram gak dgn air yg kat cameron tu..tp susah & agak bahaya nk berenti.

    WS:
    hmm..akak selalu lalu tapi tak penah singgah pun..ingin gak nk tau kisahnya.

    ReplyDelete
  14. amik air kan kak?

    kat area bukit putus tu ke tp jalan baru?huuuu..nk ke hutan lipur?sbb ira pnh lalu awl bln 2 aritu pastu nmpk fenomena camtu..

    ReplyDelete
  15. J/IRA:
    betula la tu..kat jln baru bukit putus.

    ReplyDelete
  16. hehe... tadah air gunung... fresh tu... huhu

    ReplyDelete
  17. oh...igtkn dorg tgh berpiknik...hehehehe

    ReplyDelete

Komen kalian...bicara antara kita.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...