Tuesday, 20 December 2011

Genta Rasa

Petang ni sekadar nak mengajak teman-teman blogger ke laman blog milik Ustaz Pahrol Mohd Juoi, iaitu GENTA RASA. Dengan tagline "Kuatkan Fikir, Tingkatkan Zikir", hasil penulisan beliau tidak mengecewakan. Ayat-ayatnya tersusun indah, membuat kita yang membaca mudah menerimanya.

Antara hasil penulisan yang menarik:
Saya dah siapkan linknya, boleh terus klik untuk membaca. Bagi yang sedang mencari jodoh, digalakkan membaca 'Bercerita tentang jodoh' tu ya! ^__^


5 comments:

  1. TQ link!


    (kalau orang dah jumpa jodoh, boleh baca tak buku tu..?)

    ReplyDelete
  2. gedek:
    hehe..tu kira mcm hadiah la sbb rajin perah otak.

    *boleh je, utk bg panduan kat kwn2/anak..^___^

    juliet:
    benda baik mmg kena share ira.

    ReplyDelete
  3. hehe..thanks 4 da info..hehehe

    Regards,
    -Strider-

    ReplyDelete
  4. Salam Ujie..,

    saya memang dah maasukkan Genta Rasa tu dlm blog list ssay...

    anyway thanks for everthing..

    ReplyDelete

Komen kalian...bicara antara kita.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...