Thursday, 15 December 2011

Biar Gambar Bercerita #5






p/s: Saya suka tengok pemandangan begini...ini bukan sebarang rumput tau!


17 comments:

  1. amik sendiri ke pic ni Jie? wallaaaaa

    ReplyDelete
  2. ni pokok apa??
    jaguing ke??
    ke serai??
    tebu eik???
    ekeekke...
    nampak sagt tak kenal pokok..

    ReplyDelete
  3. wah..kat mana nie..lawa2..heheh

    Regards,
    -Strider-

    ReplyDelete
  4. Ni rumput untuk gemukkan haiwan ternakan rasanya...

    ReplyDelete
  5. pic 1 tu semat....pandai, hasil menarik.

    ReplyDelete
  6. tea:
    bukan saya..suami.

    diana:
    nilah rumput napier!

    azlan:
    kat pahang..cantik kan!

    lily:
    sujuuk mata.

    ReplyDelete
  7. tihara:
    betul la tu!

    mie:
    sangat betul..utk ternakan ruminan-lembu/kambing/kerbau.

    daddy:
    oh..bukan. ^__^

    tp:
    pic 1 tu, diambil dlm posisi duduk je. rumput tu mmg tinggi.

    ReplyDelete
  8. sangat santekkkk....
    pernah blaja pasal rumput ni dulu.. :)..

    ReplyDelete
  9. wahh xpernah tgk rumput panjang mcm ni..:D

    ReplyDelete
  10. kat pahang?mcm kat oversea pun ada .hehee

    *nak pergi,nak pergi..hehee

    ReplyDelete
  11. lia:
    dah byk gini jadi cantik pulak!

    juliet:
    rumput ni kena tanam, tu payah nak jumpa.

    ws:
    achie g cari kat muadzam, pahang. ^_^

    ReplyDelete
  12. rumput? mcm pokok tebu yg kat perlis tu je..

    tau dah salah. =P

    ReplyDelete
  13. Salam Ujie...,

    ni pokok makanan haiwan ni kat sepanjang perjalanan ke kg isteri saya nampak banyaak sawah terbiar dah tanam pokok ni...

    ReplyDelete
  14. azmnor:
    mmg elok la tu..byk sawah terbiar gitu je.

    ReplyDelete

Komen kalian...bicara antara kita.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...