Monday 1 August 2011

Saya Nak Baju Kelawar AMNI Collections!


PERADUAN DITAJA OLEH AMNI Collections
&
DENGAN KERJASAMA IBRAHzine.com


BAJU PILIHAN HATI SAYA (",) :

Bunga melur harum sekali,
Jadi hiasan lamanan bonda,
Baju kelawar gelaran diberi,
Pelbagai warna dan corak tersedia.

Bunga melur putih suci,
Jadi tarikan tamu bertandang,
Warna biru pilihan hati,
Tampak sejuk mata memandang.

Bunga melur jangan dibuang,
Jadikan ia haruman asli,
Corak kuning ungu tampak riang,
Menambah seri siapa memakai.

Bunga melur kekal mewangi,
Biar kering tetap disimpan,
Baju kelawar santai dipakai,
Berlengan panjang menjaga sopan.




**inilah peraduan pertama yang saya sertai (",)**
kalau nak join KLIK SINI ^_^

7 comments:

  1. amboi..
    berpantun sudah..
    smoga berjaya ye..:)

    ReplyDelete
  2. insyaAllah mesti akk akn dapat punyer!;) amin~:)

    ReplyDelete
  3. diana: nak menang punya pasal, perah otak buat pantun!

    darkrose: amin..!!!

    ReplyDelete
  4. pantun reka sendiri ke tu?hehe..

    ReplyDelete
  5. fuh..siap bepantun bagai..hehehe..pandai gak ko buat pantun..hehe..anyway good luck ek..hehehe

    Regards,
    -Strider-

    ReplyDelete
  6. H.J: amboi, meragui ketulenan pantun saya ya!

    azlan: desakan nak menang..apa pun pandai.

    ReplyDelete
  7. kptsn dah keluar..dpt saguhati bersama 4org blogger lain. Okeylah tu..better than nothing!
    Alhamdulillah.

    ReplyDelete

*****
Komen kalian, bicara antara kita 😊

Saya juga boleh dihubungi menerusi e-mel | halifa02@gmail.com
*****