Tuesday 28 June 2011

Kenapa Nak Buat Blog Peribadi?

Itulah soalan pertama yang muncul sebelum seseorang tu memutuskan untuk buat blog peribadi.
Jawapan orang lain saya tak tau.
Tapi berdasarkan pemerhatian, kebanyakkan blog peribadi ni adalah untuk mencatatkan aktiviti harian mereka.
Juga untuk melontarkan pandangan mengenai apa-apa je yang bermain di fikiran.

Kalau saya...saya buat blog ni bertujuan...
  • nak berkongsi info.
  • nak mencatat pengalaman/cerita untuk panduan/pengajaran/pencerahan minda orang yang membacanya.
  • paling asas..nak melontarkan pandangan peribadi saya lah!
Tujuan ni penting supaya saya tak 'merayau-rayau'  menulis entah apa-apa..juga supaya saya tak 'berlebih-lebih' sehingga menulis hal yang terlalu peribadi!

2 comments:

  1. blog peribadi mcm diari, tempat simpan pengalaman, travel..sambil berkongsi info..

    ReplyDelete
  2. Alamak...segannya Nohas baca entri 11 thn lalu 😅
    Sekarang macam dah berubah/bertambah tujuan saya berblog.

    ReplyDelete

*****
Komen kalian, bicara antara kita 😊

Saya juga boleh dihubungi menerusi e-mel | halifa02@gmail.com
*****